Volgers

translate

vrijdag 20 augustus 2010

Lautje Creatief: de eerste blog

hoi  allemaal

Mijn eerste blog is dan eindelijk een feit,
Ik zal in deze blog vooral mijn kaarten en creatieve momenten gaan publiceren.


Ik maak sinds een jaar pas kaarten, en ik heb er enorm veel plezier in.
Regelmatig ben ik lekker bezig, met stempels, karton, mijn cuttlebug en over een week mag ik mijn cricut expression op gaan halen!!

Ik kan niet wachten tot het zover is!!
Ik ben dan ook heel benieuwd wat ik er allemaal mee kan gaan doen, al heb ik me er al aardig in verdiept!!
Zo heb ik al de nodige filmpjes erover gezien, de mogelijkheden bekeken en vooral ook wát je er mee kan doen.
Ohhh!! de mogelijkheden zijn volgens mij groot!!
Zo heb ik al zelfgemaakte slingers voorbij zien komen, het maken van stempels, zelfs embossingfolders maken voor de cuttlebug én het snijden van vinyl!!
Helemaal gaaf!!!
Ter introductie zal ik wat van mijn kaarten showen, als ik uit kan vogelen hoe het hier allemaal werk!!!
even proberen!

Kerstkaarten, daar heb ik er al een aantal van gemaakt!



Maar ook verjaardags kaarten, gewone kaarten.
Van alles eigenlijk, net waar ik zin en tijd voor heb.

Ik heb nog niet echt een stijl, ik doe gewoon van alles door elkaar!!
Of het nu stempelen, borduren of lekker aan de gang gaan met de cuttlebug is!
En dan binnenkort ook de cricut erbij!!!

Ik heb er zin in!!!

Tot de volgende!!
Lautje

1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Je vroeg me waar ik de gezichtstempeltjes heb gekocht. Die heb ik bij http://peachykeenstamps.com/ zelf besteld.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen