Volgers

translate

zaterdag 11 september 2010

lekker bezig geweest!

Hoi allemaal

Afgelopen week ben ik weer heerlijk bezig geweest met mijn cricut, de rest van mijn spulletjes ligt even stil want tja... de cricut is even wat interessanter!!
( omdat ie nog nieuw is voor me!)

Zo ben ik heerlijk in de weer geweest met letters uitstanzen om er een leuke slinger van te maken.
De slinger is nog niet af dus helaas nog geen foto!
Ook had ik op filmpjes gezien dat je er met behulp van freezerpaper leuke t shirts mee kan maken!!
Echt, de ideeën stromen door mijn hoofd!
Hihi zoveel ideeën dat ik soms niet meer weet met welke ik wil beginnen!!

Ik ben al wel ook een beetje bezig geweest met de t shirts alleen dit was meer om te oefenen.
Zou zonde zijn als je meteen op nieuwe kleding dingetjes gaat proberen!!

Met mijn mooie cricut gaat er een hele wereld voor me open!!!

tot de volgende keer!
Crealautje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten