Volgers

translate

vrijdag 12 november 2010

opkikkerkaartje

Hoi allemaal

Ik schreef in mijn laatste berichtje al dat mijn neefje hier van de week zou zijn om te komen logeren, heerlijk is dat toch he zo'n klein ventje om je heen hebben.
Vermoeiend ook wel maar voornamelijk erg leuk, de dagen erna was het qua energie weer even afzien   ( voor wie het niet weet, ik ben chronisch ziek en energie is voor mij een zeldzaamheid)
Maar het was harstikke leuk dat neefje er was, heb sinds jaren ook weer eens de kinderboerderij van dichtbij gezien haha! erg leuk!!

Gister heb ik weer even lekker zitten freubelen voor zolang dat ging en dit kwam eruit:








Gewoon een simpel kaartje, deze keer weer om even iemand te steunen al ken ik die persoon niet.
Het was namelijk een client van mams die daar als verzorgende komt.
Wel zo leuk om als je het een beetje moeilijk hebt een kaartje te krijgen, van wie dan ook!
dus zo gezegd zo gedaan ;)

Dit was het weer even voor nu, tot de volgende maar weer!
Groetjes Crealautje

1 opmerking:

  1. heel erg mooi kaartje.
    En wie je wat simpel is ook heel erg mooi hoor moet niet altijd druk zijn he.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen