Volgers

translate

vrijdag 19 augustus 2011

Jongenskaart/ geslaagd!

Hoi allemaal

Allereerst wil ik de nieuwe volgers verwelkomen op mijn blog!!
Leuk dat jullie volger zijn geworden en ik hoop dat jullie hier op mijn blog veel leuke dingen zullen zien en inspiratie zullen vinden!!
Heel leuk dat jullie er zijn!!!


Dan is het nu tijd om een kaartje te showen haha!

Deze keer weer een jongens/mannen kaartje voor iemand die geslaagd is.
Hij is vrij simpel geworden maar dat had meer te maken met het feit dat het niet echt wilde lukken allemaal.
Ik zal jullie de details besparen maar toen ik dit kaartje maakte ging er steeds van alles fout... haha!
TJa... soms zijn er van dat soort dagen he!!hihi!

De afdrukjes zijn ingekleurd met copic markers en de dotjes zijn met een perlen pen gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!!

Groetjes CreaLautje

6 opmerkingen:

  1. hallo crea-lautje
    echt een leuke stoere jongenskaart en zeker heel mooi van kleur,TOPPY!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een erg leuk kaartje! De kleuren zijn goed gekozen en echt stoer!

    Bedankt voor het envelopje dat in mijn brievenbus zat! Erg lief van je!

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Lautje, die auto is zooo leuk (en die heb ik nu ook hahaha!!) Die gaat zooo snel ook bij mij op een kaartje :) Fijn weekend, liefs Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart !
    Ik ben ook met je afdrukjes aan de slag gegaan en dat resultaat komt morgen op mijn blog !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen