Volgers

translate

woensdag 21 maart 2012

zomaar een kaartje

Hoi allemaal

Daar ben ik weer met een kaartje deze keer.
Mams had gevraagd of ik een kaartje wilde maken voor een van haar clienten en dat heb ik dus ook gedaan!!

Dit is hem geworden!!
Het kaartje is weer eens op een andere manier gemaakt als dat jullie van mij gewend zijn en ik moest er zelf ook een beetje aan wennen..hihi!!

Het achtergrondje is van magnolia.. volgens mij zelfs nog van vorig jaar!!
Ik vind het een mooi achtergrondje en had hem op de post hiervoor ook al gebruikt op het gepimpte busje!
De wolkjes heb ik met glossy accents bewerkt!

Edwin heb ik geheel ingekleurd met copic markers en vond zelf de broek wel erg goed gelukt!!
Ik ben steeds meer aan het oefenen met het kleuren met copic markers en soms kan ik eindelijk eens blij zijn met het resultaat.
Hihi... ben soms best wel kritisch volgens mij ... maar goed!

Tilda's gezichtje en armen en de bloemen heb ik ook gekleurd met copic markers en het jurkje heb ik gedaan met designpapier...
Dat vond ik wel leuk... zo'n printje in haar jurkje!!

De tekststempel is van nicole verkooijen evenals het kadertje eromheen!


En de roosjes maken het geheel helemaal af!!

Fijne woensdag allemaal!!!
en ps.
Nog bedankt voor de tips die ik van jullie kreeg over de tim holtz klokstans!!
Heel erg bedankt!!
 Ik heb een paar nieuwe B platen voor de cuttlebug aangeschaft omdat mijn oude krom waren!!
Nu nog de stans gaan uitproberen en hopen dat het me lukt!!

groetjes CreaLautje

4 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtig kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal iets anders dan we van je gewend zijn Lautje maar wel erg leuk gedaan zeg! En Tilda heeft een heel leuk kleedje aan :)
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lautje
    wat een vrolijke kaart en zeker met die grappige vogeltjes,ziet er fris en fruitig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen