Volgers

translate

maandag 21 mei 2012

moederdag kaartje

Hoi allemaal

Daar ben ik weer!!
Ik heb de afgelopen tijd wel kaartjes gemaakt hoor maar vergat ze gewoon te plaatsen!!
sorry!!

Dit kaartje was voor moederdag, en aangezien ik bij Nicole nips voor promarkers had gewonnen heb ik bij haar meteen metallic markers besteld!!
en die ik heb in dit kaartje gebruikt!!

Allereerst natuurlijk het kaartje laten zien!

Lekker roze he dit kaartje!!
Haha had een roze bui volgens mij!!
Het papier komt van de kruitvat!!



Eerst maar een close upje van tilda, dit stempeltje had ik nog niet eerder gebruikt en vond hem wel erg leuk!!!
ik heb haar gekleurd met copic markers en de strik en kroon ingekleurd met de metallic markers!


Zo kunnen jullie het wat duidelijker zien!!
|En na de metallic laag heb ik meteen wat glossy accents eroverheen gedaan voor dit effect!


Ik vond het wel leuk zo!!


Ook heb ik op het papier om tilda heen wat dotjes glossy accents gebruikt!|




Ik wilde het namelijk niet te druk maken vanwege het drukke papier.


dan nog een close up van de roosjes om het af te sluiten en jullie een fijne avond toe te wensen!!
Groetjes Crealautje




4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtkaartje en wat leuk metalic-markers ! Ik wist niet dat dat bestond ! Superleuk effect !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    je kaart ziet er geweldig lief en leuk uit, en heerlijk toch als je zo lekker kan frutselen:-))
    fijne avond en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! In mijn lievelingskleur ;-) De Tilda is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een hele mooie Lautje!
    Ook het inkleuren vind ik leuk gedaan, met zo het kroontje. En dan die glossy druppels, heel tof!

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen