Volgers

translate

zondag 5 augustus 2012

nurse

Hoi!

Daar ben ik weer

Deze keer heb ik een beterschapskaartje gemaakt met de leuke nurse tilda.
Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.

Deze heb ik ingekleurd met de copic markers,
Ook heb ik weer eens een bijsluiter erbij gepakt hihi...
Zo kunnen jullie de bijsluter wat beter zien hihihi....
toch wel handig als je ze bewaard hahaha!
Ik zal ook even een close up van tilda geven

Ook even een close up van de perlen pen...
echt mijn hobby zou kaal zijn zonder die pennen hahaha...





Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden,
Ik vind wel dat het niet mijn mooiste kaartje is maar goed,

groetjes crealautje


3 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    wat een grappige en mooie kaart en wat een leuk idee om de bijsluiter erbij te doen,superleuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is superleuk, vooral de achtergrond die je gebruikt hebt maakt het wel heel toepasselijk ! =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind dit kaartje wel erg mooi.Hier kikker je toch van op als je ziek bent.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen