Volgers

translate

maandag 22 april 2013

vandaag is paars!

hoi allemaal

hier ben ik weer met een kaartje, ik doe me best om wat vaker hier te zijn hoor hihi..

dit is hem geworden ook hier heb ik met kleuren weer heel erg geprobeerd om  met schaduwen te werken,.
zoals ik geleerd heb in de online kleurworkshops.
al moet ik zeggen dat goede bijpassende paarse tinten bij copic wel moeilijk is.
hoop toch dat het gelukt is met de schaduwen.

zo zie je de afbeelding wat beter,
ik vind het wel leuk om wat beter te zien dat het soms al wat mooier lukt en dat is ook wel een uitdaging hihi!


haha nog even closerup zeg maar!!

ik heb een gestanste 'bloemvorm' achter tilda gezet en deze aangevuld met roosjes.
het papier is van de kruitvat gecombineerd met karton wat ik nog had liggen ;)

ook in de hoekjes wat roosjes met een licht paarse gloed erover.

en in de andere hoekjes  van die roosknopjes.
een beetje afwisseling.


dat was het kaartje weer voor vandaag
ik heb op deze ook weer erg me best gedaan, ik doe altijd wel me best maar merkte te laatste tijd dat mijn kaartjes wat in het slop raaktje door alle drukte hier.

bedankt voor het lezen en reacties vind ik altijd leuk!!

fijne dag allemaal

groetjes Crealautje


5 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    nou zie je echt groeien met het kleuren en ook gaaf met de schaduw,al met al een erg mooie kaart
    groetjes
    corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtkaart Lautje! Echt super mooi meis! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat je het prachtig en heel goed ingekleurd hebt! Super kaartje...

    GR Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lautje,
    Wat een geduld heb jij toch om al je afbeeldingen zo fijntjes in te kleuren met de copics! Weer een mooie kaart.
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen