Volgers

translate

vrijdag 8 november 2013

project van de mannenworkshop bij nicole verkooijen!

hoi allemaal

daar ben ik weer.
gister ben ik lekker bezig geweest met een workshop project van nicole verkooijen van de workshop mannenkado's.
ik vond deze erg leuk en niet heel moeilijk en daarnaast ook toepasbaar op de dames variant.

een portemonnee
ik ben begonnen met de dames variant en heb hem lekker fel roze gemaakt hihihihi...
ik hou daar wel van!!

 dit is de buitenkant

 zo maak je hem open, met een bevestigd klittebandje.

 en zo ziet ie eruit  als je hem open maakt, ik ben niet helemaal tevreden met de roze glitters, ik had dat even wat netter moeten doen.. maar goed het was de eerste he.
dan ben ik altijd nog een beetje aan het uitvogelen hoe dat allemaal moet!



en tot slot heb ik met een een stukje papier een soort mini kaartje gemaakt op geld formaat en deze met een martha stewart pons happy birhtday erin geponst!!
 en een extra sierrandje gemaakt!!
dat vond ik wel leuk
ik heb helaas geen foto gemaakt van dat mini kaartje in de portemonnee maar je ziet precies alleen de tekst nog!!



ik heb ook 2 mannen varianten gemaakt, deze laat ik hier onder even zien ;)



in het bruin ziet het er ook wel stoer uit!!!!

en tot slot een blauwe!





hier ben ik gister dus lekker druk mee geweest!!
ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden!!
Ik vond dit wel een leuke workshop om te doen!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk die portemoneetjes. Origineel als je geld kado geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, echt speciaal, en de felroze is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen