Volgers

translate

maandag 30 juni 2014

hulp bij printer en digi stempels

hoi allemaal

Ik had even een vraagje,
ik kleur tegenwoordig ook met digitale stempels maar begin te merken dat met kleuren ik toch last van vegen heb.
ik kleur met copic markers en gebruik dit papier.
nu ga ik toch op zoek naar een andere printer waarbij ik geen last van vegen krijg dus wie kan mij helpen.
wie kleurt ook met copic markers en welke printer gebruik jij dan??
en heb je last van vegen tijdens het kleuren... zo niet... welke cardridges gebruik jij??

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ;)

groetjes crealautje

3 opmerkingen:

  1. Goede vraag Lautje, ik heb hetzelfde probleem...
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik print al jaaaren voor Stampfairy digi's met papier van Clairfontaine 250 gram en met een printer Canon ip 4950 met inkt dat er in moet (ik denk laser printer, alle kleuren zijn apart te verkrijgen). Het makkelijke is, dat hij zelfs dit 'zwaardere' papier slikt vanuit de onderste schuif en je dus niets handmatig moet aanpassen of invoegen. Dan gewoon met copics inkleuren, mengt ook goed op dit soort papier.
    Veel succes,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Ik denk niet dat het met de printer te maken heeft, maar dat je inkt gebruikt die niet watervast is.
    Ik heb begrepen dat er net als bij stempelinkt, watervaste en niet watervaste inkt is.
    Bij niet watervaste inkt, vlekt de inkt weer uit als je eroverheen gaat met stiften en dergelijke.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen