Volgers

translate

vrijdag 8 oktober 2010

Copics en cardridges!

Hoi allemaal

Vorige week was ik jarig en om mezelf een plezier te doen ( mag zo af en toe ook wel toch) heb ik mezelf verwend met een setje copic markers!!
Ik heb als beginner setje C genomen vooral omdat ik de lichte kleuren erin heel erg mooi vond.





Ik heb de set nu al een paar dagen en ik ben nu al helemaal enthousiast over de markers!!
Tja het kost een berg maar dan heb je ook wat!
Hihi om jullie een voorbeeld te geven van hoe ik eerst kleurde, gewoon met kleurpotloden ( goedkoop merk) en nu inkleur met copic heb ik een foto gemaakt voor jullie om het verschil te zien!


Links zien jullie het ingekleurde kikkertje met gewone potloden en recht het plaatje ingekleurd met copics.
Ik vind het zelf een hele verbetering!!
Nu moet ik wel zeggen dat ik nog echt een beginner ben met de copics hoor, dus misschien klopt het qua schaduw nog niet helemaal maar ikzelf vind het zo best goed voor een beginner ( al zeg ik het zelf haha)
Verder ben ik voor mijn verjaardag toch ook wel behoorlijk verwend door anderen hoor, ik kreeg van mijn ouders  Storybook cardride voor de cricut.
Ik heb de cricut nog niet zo heel lang en dus ook niet zo heel veel cardridges en deze had ik al eens bij een vriendin gezien en vond hem helemaal geweldig!!
Super dus om hem voor mijn verjaardag te krijgen!!!
Ik heb hem pas sinds vandaag binnen dus ga er binnenkort graag mee aan de gang!!


Van mijn vrienden kreeg ik voornamelijk geld, helemaal geen probleem hoor want daarvoor heb ik zelf de cardridge Everyday Paperdolls besteld!!
Ik moet hem nog binnenkrijgen maar ook voor deze kan ik niet wachten!!!
Ook helemaal leuk dus!!!


Tot zover weer even mijn blogje!!!
Groetjes Crealautje

2 opmerkingen:

  1. Ik zie wel dat je heel goed verwent bent en het kleuren met Copics je goed afgaat, het blijft erg verslavend en leuk om te doen ;-)

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen