Volgers

translate

zaterdag 19 februari 2011

groen en paars

Hoi allemaal

Van de week had ik eindelijk weer even de zin terug gevonden om een kaartje te maken.
Deze ligt er al een paar dagen en het zou zonde zijn om hem niet met jullie te delen!!
Bedankt voor jullie superlieve reacties nog, erg lief!!

Dit kaartje heeft de kleuren paars en groen en heb hem speciaal voor iemand gemaakt.
Al heb ik de actie dat ik hem gewoon steeds vergeet op de post te doen hahaa... soms heb je van die dagen he!!
Maar goed dit is het kaartje geworden!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel erg leuk, wat knalt dat paars van haar tuinbroekje er lekker af zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lautje wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kaartje zeg!
    leuk ook die kleuren.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen