Volgers

translate

zaterdag 12 februari 2011

tilda en bo bunny

Hoi daar ben ik weer!!


Ik heb daarnet toch nog even lekker een kaartje gemaakt en ik moet zeggen, ik vind hem zelf ook wel leuk!!
Haha dat mag voor de verandering natuurlijk ook wel eens he!





De achtergrond en het rondje zijn alles van de crazylove collectie van bo bunny.
Ik vind dat papier zo mooi dat ik maar 2 van die blokjes heb aangeschaft!!
Om de cirkel wat dotjes stickels met daarover heen ook nog wat glitters voor een spetterend effect!!
Helaas had ik niet het geduld om deze te laten drogen voor de foto dus vandaar dat het er nog wat rommelig uit kan zien.
Natuurlijk weer wat roosjes erbij en op de strik en de ruches van de jurk van tilda nog wat clear at you spica.
Helaas ben ik daar vergeten een foto's van te maken dus jullie zullen me maar op mijn woord moeten geloven hihi...
fijne zaterdag allemaal!!

3 opmerkingen:

  1. weer heel erg mooi!
    de stempel is ook zo schattig!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Lautje!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lautje,
    Wat is dat een leuk kaartje !
    Je hebt de smaak goed te pakken he !
    Ik hoop dat morgen eindelijk de tijd heb om nog eens goed te knutselen zodat ik een mooi kaartje kan maken met een van de afdrukjes die ik van jou heb gekregen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen