Volgers

translate

zaterdag 30 juli 2011

Het eerste kerstkaartje van 2011

Hoi allemaal

Vandaag en gister weer een klein beetje begonnen met kaarten maken.
Deze keer een kerstkaart!! de eerste voor mij dit jaar en ik werd een beetje aangestoken door frea die heel de week al hele mooie kerstkaarten heeft gemaakt.
Natuurlijk helpt het ook dat het weer niet echt zomers is dus vandaar mijn eerste kerstkaart van 2011!

Dit is hem geworden!!
Ik vind deze kerstman van Magnolia wel heel erg leuk!!!
Ik ben dan ook weer lekker aan de gang geweest  met  het nepsneeuw ( weet ff de originele naam niet meer hoor) en embossingpoeder op de achtergrond bij de kerstman!!


En dit zijn de tekstjes die ik gedaan heb met embossingpoeder:






De kerstman zelf heb ik een beetje in de hoogte gewerkt zodat ie niet wegviel in het drukke patroon achter hem:




Ik ben benieuwd wat jullie van mijn vroege kerstkaartje vinden!!
Een heel fijn weekend!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje, ow wat is 'ie leuk!!! En wat grappig dat ik je heb aangezet tot het maken van kerstkaarten. Bij mij is dat dus echt een zomerwerkje, ben een beetje vreemd wat dat betreft denk ik haha!! Maar je ziet ook overal van die challenges van Kerst in Juli en dat helpt ook wel. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy lautje
    een erg leuke en mooie kerstkaart en misschien nog vele te volgen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lautje,
    ik vind hem helemaal geweldig hoor !
    Het is een erg leuke Kerstman inderdaad en je 'nepsneeuw' is helemaal leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij bent er vroeg bij! De zomer moet nog beginnen en je zit al aan de kerstkaarten :) Maar goed, als je je er maar mee vermaakt toch!

    BeantwoordenVerwijderen