Volgers

translate

zondag 24 juli 2011

slingers

Hoi allemaal

Afgelopen vrijdag werd mijn vader 60 en dat moest natuurlijk gevierd worden!!
Ik heb dan ook weer dankbaar gebruik gemaakt van de cricut en heb een slinger voor hem gemaakt haha!

echt heel duidelijk heb ik de foto niet kunnen krijgen dus deze foto's daar moeten we het helaas mee doen.

het is wel een hele simpele slinger geworden hoor, was weer iets wat ik op het laatste moment bedacht haha!!
Ook heb ik een kaartje gemaakt natuurlijk en dit is hem geworden!

Een poging tot een slingerkaartje.
De kleuren zijn iets mooier in het echt, het lukte niet om hem wat beter op de foto te krijgen ook jammer!

een close up van de slingers!!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!!
fijne zondag!!!

5 opmerkingen:

  1. hoy crea-lautje
    teneerste gefeliciteerd met je vader,maar dan ook nog zoiets leuks knutselen voor hem,HELEMAAL TOPPY en daar zal ie best heel blij mee zijn
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, en leuk zo'n persoonlijke slinger! Dat viel vast goed in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk zeg! Een slinger en een slingerkaart! Helemaal op maat gemaakt voor je vader, zal ie vast erg blij mee geweest zijn!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig Lautje !
    Erg leuk gedaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lautje,

    je papa zal vast heel blij geweest zijn met deze mooie slinger en je kaartje!

    Groetjes,

    Lins :)

    BeantwoordenVerwijderen