Volgers

translate

zaterdag 3 september 2011

baby kaart

Hoi allemaal

Vandaag heb ik weer een kaart gemaakt, deze keer weer voor mijn schoonzus die graag nog een geboorte kaartje wilde!

Dit is hem geworden.
Het ooievaar vogeltje is gesneden met de cricut cardridge  3 birds on parade.
En de letters heb ik samen gevoegd met de cricut gypsy.
De achtergrond heb ik gemaakt met de copic airbrush.

Ik ben erg benieuwd wat jullie van het kaartje vinden!!
Nu ga ik gauw weer een luiertaart maken want mijn schoonzus had gevraagd of ik dat voor haar wilde doen!

Fijne dag allemaal!!

8 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    leuk kaartje heb je gemaakt en dit is zo`n leuke cartridge he ik heb hem zelf ook :D
    je hebt het airbrushen al goed onder de knie als je een lucht achtergrond kunt maken toppie

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Heel mooi die achtergrond, heb deze techniek al wel gezien op de site van Nicole Verkooijen, maar heb zelf het materiaal er niet voor :)
    Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi-hoi
    dat ziet er even super uit met zo leuke vogel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart.
    De wolken zijn echt prachtig.

    Groetjes,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje Lautje!
    En zoals altijd leuk gepersonaliseerd met de naam. De ooievaar met de baby is leuk gevonden zeg!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje Lautje!
    En zoals altijd, gepersonaliseerd met de naam.
    De ooievaar met baby is leuk gevonden. Airbrush is goed gelukt zeg!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lautje, hoe jij toch op de ideeën komt voor al die leuke kaarten, Joost mag het weten HAHA!! Flauw hè, kon het niet laten ;) Vind je kaart echt super leuk geworden. Lieve groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen