Volgers

translate

maandag 26 september 2011

kerst!

Hoi allemaal

Eindelijk weer even de tijd om een kaartje te komen showen!!

Het is een kerstkaart en ik heb deze keer mijn foto camera gebruikt dus hopelijk zijn de foto's deze keer duidelijker voor jullie ;)

De stempels zijn gemaskerd en bij elkaar gezet haha vond ik wel gezelliger!!
Helaas zie je niet heel duidelijk de kleur, beetje bij elkaar gemachted!
De achtergrond heb ik geairbrushed, en heb voor de randjes een doochickie gebruikt van magnolia.
Ook hierbij heb ik weer liquid apleique gebruikt ;)

Hopelijk kunnen jullie het duidelijk zien zo!!
Dat was hem weer!!
Groetjes CreaLautje

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje wat is deze prachtig zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    nu er is wel heel duidelijk verschil te zien hoe je de foto's hebt gemaakt,erg duidelijk en zeker een super leuke kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen