Volgers

translate

maandag 10 oktober 2011

christmas!

Hoi allemaal

Hier is het weer tijd voor een kaartje,
Deze heb ik afgelopen vrijdag gemaakt maar steeds vergeten neer te zetten dus bij deze.
Ook deze keer weer een kerstkaartje!!

Zelf weet ik nog niet goed of ik dit kaartje leuk vind of niet, soms heb ik dat wel eens.
En in dit geval dus ook.

wellicht heb ik  de achtergrond van edwin wat te licht gelaten.
Wel heb ik met een bakje embellishments van de kruitvat een slingetje gemaakt, die rinkelt!

en ook weer wat plaklintjes gebruikt die van de kruitvat komen!

en een stempel van nicole verkooijen!

Ik ben erg benieuwd wat jullie van het kaartje vinden, ik zelf sta er niet helemaal achter haha... maar misschien ben ik nu wel ff te streng voor mezelf... wie weet!!

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk hoor Lautje, de achtergrond hoeft niet altijd gekleurd te zijn, toch ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    weet niet waarom jij het niet 100% vind maar ik vind hem wel 200%
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Lautje! Dat 'christmas'-lintje is superleuk en past goed bij de rest van het papier!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen