Volgers

translate

donderdag 6 oktober 2011

Kerstkaartje

Hoi allemaal

Hier weer even een blogje met een kerstkaartje!!

Dit is hem geworden!

Ook voor dit kaartje heb ik papier gebruikt van de papierblokjes die vorige week bij de kruitvat te krijgen waren.
Ik moet zeggen dat er leuke papiertjes bij zitten!!!

Ook de 2 randjes op het kaartje komen van de kruitvat!!
En zo kunnen jullie meteen het papier wat beter zien ;)

Het afdrukje is van magnolia, ik heb deze ingekleurd toen ik op vakantie was, haha ik heb toen meteen een hele stapel kerstafdrukjes ingekleurd, erg handig in dit geval!!

Het afdrukje is van Nicole verkooijen en het kadertje ook!!


Het is al met al een vrij simpel kaartje geworden maar ik hoop dat jullie hem toch leuk vinden!!
Ik wens jullie een hele fijne dag toe!!

3 opmerkingen:

  1. Het is een erg leuke kerstkaart geworden hoor Lautje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    vind het een schatje van een kaart en lekker glimmend voor de kerst!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen