Volgers

translate

zondag 27 november 2011

kerstkaartje muziek

Hoi allemaal

Eindelijk kan ik ook weer een kerstkaartje laten zien,
Ik ben gister lekker bezig geweest al zeg ik het zelf hahaha!!


Het muziekpapier komt van de kruitvat, die zat in 1 van die blokjes en ik vond het papier zo mooi dat ik speciaal daarvoor deze magnolia stempel heb aangeschaft hahaha.
Ik heb het gecombineerd met wit cardstock en nog een beetje goudkarton wat ik over had van het trouwalbum.

De stempel die ik erbij gebruikt heb komt van nicole verkooijen.
Ook zitten er 4 mini bloemetjes op die ik uitgeponst heb met een ponsje van de kruitvat, deze heb ik met lijm bewerkt en vervolgens wat glitter opgedaan en een dotje perlenpen.





Dit was het kerstkaartje dat ik jullie wilde laten zien!!
Fijne dag allemaal!!

Groetjes CreaLautje

5 opmerkingen:

  1. Wat een enorm prachtige kerstkaart!!! Het papier is echt heel mooi en de Magnolia past er perfect bij, zeker in die kleuren! De glitterbloempjes er bij maken het helemaal af.
    Echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat is dit een geweldige kaart.
    Helemaal te gek dat papier.
    Heb je schitterend gemaakt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Laura, en wat een goed excuus om een stempel te kopen; je kunt toch geen papier hebben zonder een bijpassend stempel om het te gebruiken?! Haha! Fijne zondag, groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi laura
    een echt mooie en lieve kaart,deze straalt door zijn kleur echt de sfeer van kerst uit!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Lautje en wat mooi ingekleurd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen