Volgers

translate

maandag 12 december 2011

i hope your christmas

Hoi allemaal

Daar ben ik weer hihihi...
Dit kaartje had ik vorige week al gemaakt hoor, maar wilde hem toch ff komen showen!

Ook deze keer zijn de boompjes bewerkt met embossingpoeder, 1 net als de vorige en 2 anderen met glitterembos/
Daarnaast edwin en tilda weer gezellig op de kaart.

Leuke stempel is dit, ik zal edwin ook nog even laten zien!!

wat een gezelligheid he!!
En santa... die mogen we ook niet vergeten!!

Dit was het kaartje weer, tot de volgende keer maar weer!
Ik ga gauw door met de kerstkaartjes... en hopelijk begin ik volgend jaar wel wat vroeger haha!!


Groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    je hebt er toch nu goed de vaart in met het maken van zulke leuke en mooie kaarten!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er volgend jaar ook vroeger aan beginnen hoor, weet je ik denk dat ik gewoon braaf verder kerstkaarten ga maken een heel jaar lang en dan heb ik tegen kerst een hele stapel klaar !
    Je Edwin en Tilda zijn echt schatjes en de kerstman hoort er inderdaad ook bij :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mooie kaart heeft bij ons een ereplaatsje hij is zo mooiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen