Volgers

translate

maandag 12 december 2011

kerstkerstkerst

Hoi

Hier ben ik weer met het volgende kerstkaartje!!
Ook deze keer een trappenkaartje, er zullen er niet zoveel meer komen hoor want de tijd begint de dringen haha!!
Zelfs staat hier geen kerstboom nog, dat moet nog gebeuren!


Dit is hem geworden!!
Lekker kerstig!!

De kerstbomen zijn gestanst met de cuttlebug en daarna heb ik ze met embossingpoeder bewerkt!!

 Leuk toch!!

Edwin en tilda mogen natuurlijk niet ontbreken!!!
Tja en wat is er nou kerstiger als de kerstman!?





Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden!!

Groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    vind je kaart meer dan mooi en zeker erg kerstig, erg leuk met al die magnolia''s erop!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje, wat een geweldig mooi kerstkaartje is dit zeg!! Ik ben klaar ermee hoor, vind dat ik er genoeg heb gemaakt haha!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij prachtig Lautje !
    Je kerstbomen zijn super !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen