Volgers

translate

zaterdag 1 december 2012

Candy!!

 De candy loopt nu niet meer, de winnaar is gekozen!!
Bedankt voor het meedoen!!

Hoi allemaal

Het is tijd voor een candy!!
Om jullie te bedanken dat jullie mijn volgers zijn en voor alle leuke berichten die ik steeds van jullie krijg!!

ik verloot onder mijn volgers deze keer:

de magnolia ink mét gratis stempel!!!

wat moet je doen:

Word volger van mijn blog.
zet deze candy in je sidebar
Laat een berichtje achter bij deze post en vertel waarom jij deze candy graag zou willen winnen.


Ik ga op 1 december een winnaar kiezen!!!

groetjes Crealautje

Dit bericht blijft bovenaan staan, voor nieuwe berichten even naar beneden scrollen!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Leuke candy!
    Ik ben al een hele tijd volger, de candy staat op mijn blog en waarom ik hem zou willen winnen... Wel, omdat ik deze onlangs in de Carrefour zag liggen, het laatste exemplaar. Ik had hem in mijn handen, maar nadien toch terug gezet omdat ik niet zo dikwijls Magnolia's gebruik en dan dacht ik dat ik misschien niets met dat tijdschrift was. Maar toen ik thuis kwam had ik toch spijt dat ik hem niet meegenomen had... En nu zie ik dat jij diezelfde Magnolia Ink verloot, dus wie weet is het nu mijn kans om hem toch eens te bekijken zodat ik volgende keer misschien niet meer moet twijfelen in de winkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje, wat leuk dat je deze candy doet! Je bent ook zo'n schatje! Ik heb 'm al en het stempeltje is echt geweldig! Dus ik laat 'm graag voor iemand die deze Magnolia Ink nog niet heeft kunnen bemachtigen. XX Frea

    BeantwoordenVerwijderen