Volgers

translate

donderdag 22 november 2012

kerstig kaartje


Hoi allemaal


Het is weer tijd voor het volgende kerstkaartje!!
Helaas moet ik ze nu allemaal op een andere manier uploaden omdat die van blogger vol zat...?? dus helaas niet meer op de makkelijke manier dus!!
Ik kon via blogger wel updragen ofzo maar dat ging me geld kosten... das wel een beetje jammer maar ach.. wat doe je eraan!!??


Dit kaartje vond ik zelf een beetje wennen eerlijk gezegd maar dat is puur omdat ik een magnolia poppetje mis!!
hihi...

Maar goed het huisje is ook wel leuk toch ;)
Ik heb hem gekleurd met copic markers en heb weer mijn best gedaan om het hout op hout te laten lijken!!
Daarna heb ik crushed velvet gebruikt voor de sneeuw.

In die hoeken heb ik weer wat hulstblaadjes gebruikt met wat dropjes perlen pen.

en tot slot een nicole verkooijen stempel


fijne dag allemaal en tot snel!!

groetjes Crealautje

4 opmerkingen:

  1. Waaw Lautje, ik vind het echt een heel mooi kaartje eb dat hout is heel erg mooi ingekleurd zeg !
    Ik had dat nog al eens ergens gelezen dat iemand last had om de foto's te ladan via Blogger, ik begrijp het enkel niet zo goed, waarom heeft niet iedereen dat dan ? Bij mij is dat er nog nooit opgekomen, ik hoop ook dat het niet komt hoor :)
    Veel succes ermee in ieder geval !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi laura
    vind dat het heel goed gelukt is met dat hout en zo huisje is ook vaak erg leuk om te krijgen
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Laura,

    Er staat een berichtje voor JOU op MIJN blog.

    En ja kaart is leuk geworden met de deur open en je stempel mooiii!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lautje, deze vind ik echt helemaal super! Dit is de leukste kerstkaart die je tot nu toe hebt gemaakt, errug mooi! Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen