Volgers

translate

zaterdag 2 maart 2013

de popcakes voor wout

Hoi allemaal

daar ben ik weer even om de popcakes te laten zien die ik voor wout's verjaardag heb gemaakt.

dit zijn ze geworden, zijn ze niet leuk!!!

de hoedjes heb ik zelf gemaakt met candymelts en een mini marshmallow, even dopen in de candy en dan op een bakpapiertje even uit laten druppen.
eventueel even helpen om er een klein rondje bij te maken.
eigenlijk best simpel!!

en weer op de 'vitaminedrank' als malletje hihi... ik heb daar momenteel niets anders voor dus dan maar even zo!

Het was weer even een werkje hoor, maar het resultaat vond ik wel leuk geworden

fijne dag dames!!


3 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    wat ziet dit er feestelijk uit en zo vrolijk en leuk,dit word voor wout echt een FEEST!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heyy Crealautje,

    wouwii die zien er lekker uit. Om op te eten:)
    cakepops zijn zoo lekker, maar wel erg klein:p:p Maar meestal eet ik er een paar hihihi.

    Leuk gemaakt hoor. Superss!

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen