Volgers

translate

zondag 10 maart 2013

elephant parade kaartje

hoi allemaal

Eindelijk weer tijd om een kaartje te showen, mams was gister jarig en werd 60 super natuurlijk en ook dit jaar wilde ze graag een olifantje van de elephant parade en ze had er zelf 1 uitgezocht hihi.. er is ook zoveel keus!
Moet zeggen dat ik deze ook wel heel mooi vind hoor!!

ik heb er uiteraard weer een kaartje bij gemaakt zoals elk jaar!

ik vind hem dit jaar wel leuk gelukt hihi!!
het olifantje is een soort van goud maar niet dat felle zoals je kunt zien, en dus was papier erbij zoeken wat lastiger maar denk dat het zo wel gelukt is.

even een close up van het olifantje, ik vind hem ook wel erg mooi moet ik zeggen!!

ook even een close up van het gebruikte papier, goud, bruinachtig papier en heb een stans van memorybox gebruikt!!  leuk!!

ik heb een hoekpons gebruikt die ik nog had liggen, vind dat altijd wel mooi zo'n soort frame'pje!
en de roosjes, uiteraard ook op dit kaaryje wat roosjes die ik heb bewerkt met stickels!! 

In de hoekjes heb ik kleine roosjes gebruikt en wat grotere roosjes in het midden

Nogmaals de kaart in zijn geheel showen vanuit een andere hoek!!

ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden, ik vind hem wel leuk!! hihi!!

fijne dag allemaal!!






3 opmerkingen:

  1. ohhh wat een gave kaart... hij is echt heel mooi en de kleur is top!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je moeder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lautje
    Als eerste van harte met je moeder en die kaart is geweldig mooi met die prachtige olifant
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen