Volgers

translate

zondag 23 juni 2013

hele gave give away bij nicole verkooijen!!



http://onlineworkshopsbynicole.blogspot.nl/2013/06/win-een-silhouette-cameo-of.html


Nicole heeft nu een hele mooie give away ze geeft op haar workshopblog een  Silhouette Cameo  weg!!
en om een kansje te kunnen wagen laat ik weten waarom ik de online workshops heb gevolgd en wat ik er van vond!
ze geeft op haar workshopblog een  Silhouette Cameo  weg!!

ik heb zelf bij nicole workshops gevolgd zoals ik hier al eerder op mijn blog liet weten en moet zeggen dat ik er heel veel aan gehad heb.
Ik heb de kleurworkshops gevolgd en heb veel geleerd over dieptes, hoe te werken met schaduwen en vind het echt hele fijne workshops.
Wat ik er fijn aan vond is de duidelijke uitleg die je krijgt, als je vragen hebt je ze gewoon via de email kan stellen snel antwoord krijgt.
Voor mij echt een oplossing omdat ik niet veel weg kan en ook niet ver weg kan!!
helemaal top toch!!!

groetjes Crealautje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten