Volgers

translate

maandag 10 juni 2013

paars draakje

hoi hoi

afgelopen zaterdag echt even een fijne kaartenmaak dag gehad en dus weer wat te showen hier.
de vorige keer vertelde ik al over de vakantie en eigenlijk het enige wat ik daar  gedaan heb een week lang is weer lekker zitten kleuren, dat was al zo lang geleden dat ik er echt van genoot.
misschien beetje saai om alleen maar te kleuren maar ach.. ik moest mijn schade inhalen :)


even 2 plaatjes laten zien die ik daar ingekleurd heb, ik zit nu soms gewoon 1 uur te kleuren aan 1 stempel dus ben ik maar vast wat kerstplaatjes gaan kleuren.. want met dit tempo mag dat wel haha!!
maar vind zelf dat het resultaat er wel mag wezen!!
ben benieuwd wat jullie vinden ;)
feedback is altijd welkom ;)


dan de kaart die ik kom showen..



ook dit plaatje heb ik op vakantie ingekleurd en moet wel zeggen dat de paarse kleuren die ik heb niet helemaal mooi matchen
ik vind donkerpaars zelf het mooist maar dan moet t wel lukken met de markers die je hebt ;)
ik ben nog op zoek naar de juiste combi, misschien hebben jullie tips?? ik werk met copic markers en ben benieuwd welke combi's jullie voor paars gebruiken ;)


 t kaartje zelf vind ik zelf wat simpel, ook dit kaartje was de 2e sinds lange tijd die ik maakte en moest er duidelijk voor mijn gevoel weer inkomen,
ondanks dat ie simpel is vind ik hem wel .. oke... hihihi
lekker streng voor mezelf misschien maar ach ;)

de bloemetjes zijn matchend aan de middelste laag papier en heb hiervoor een mini bloemenponsje gebruikt

het gebruikte papier is een mengeling van first edition papier en de middelste laag is van een kruitvat blokje.
tot slot ook een dropje perlen pen... moet zeggen als het warm is.. niet je kaart optillen want na t maken van deze foto van de perlen pen helemaal uitgelopen.... en moest alles eraf wat vlekken geeft..
dus bij warm weer pas optillen als het droog is ;)

fijne dag allemaal!!
groetjes Crealautje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten