Volgers

translate

zondag 12 december 2010

deel 2 rompertjes/t shirt

Hoi allemaal

Daar ben ik weer, ben vandaag weer lekker bezig geweest en kan het natuurlijk niet laten om het even hier neer te zetten en met jullie te delen!
Een tijdje terug heb ik rompertjes geverft voor mijn aanstaande neefje en vandaag eindelijk het t shirtje af kunnen maken voor mijn al bestaande neefje Tijn!
eindelijk hihi....
De achterkant had ik jullie al geshowed maar de voorkant is dus vandaag gemaakt.


Dit is dus de achterkant die ik in mijn blog al eens had laten zien.

En dit is dus de voorkant die ik vanmiddag heb gemaakt.
Om eenmaal met dit soort dingen te beginnen zie ik altijd wel een beetje tegenop maar als je eenmaal bezig bent gaat het allemaal sneller als verwacht en is het dus ook leuker!!
Totaal heb ik nu 2 rompertjes en een t shirt gemaakt.





Ook wel leuk om dit met kerst te geven en dat is precies mijn bedoeling!!


Verder ben ik nu een slinger aan het afmaken, ook voor mijn aankomende neefje.
Ik heb hem net even vastgezet aan lint met wat lijmdotjes.
De lijm die ik gebruikt heb is Tackyglue, ik vind dit wel een hele fijne lijm!
Vooral omdat het na het lijmen ook echt goed vastzit!!
Fijne zondag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje,
    dat ziet er echt super uit !
    Wat gaan ze daar schattig mee staan zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotjes!!! En geeft niets dat je nog geen kaartje hebt kunnen geven, zorg nou maar eerst eens dat je van je griep/verkoudheid afkomt voor de feestdagen. Veel beterschap enne... fröbel vooral lekker door!
    xxx
    Es

    BeantwoordenVerwijderen