Volgers

translate

woensdag 1 december 2010

Word even tegen gewerkt door de griep!

Hoi allemaal

Het is even stil hier de laatste dagen, dit komt omdat ik met een soort van griep zit.
Griep komt nooit uit, maar deze week stond volgeplant met afspraken ( voor mijn doen) en die heb ik ook af kunnen zeggen helaas.
Een geluk bij een ongeluk is dat ik niet echt koorts heb, waarschijnlijk omdat ik de griepprik gehad heb, maar daardoor voel ik me wel akelig beroerd.
De momenten dat ik het liggen op bed zat ben en even beneden ben om een poging te wagen aan het kaarten maken zit ik vrij snel weer met verhoging terwijl als ik blijf liggen is mijn temp. gewoon perfect.

Maar goed hele dagen op mijn bed is ook niet alles, dus ik blijf het proberen en hopelijk kan ik hier snel weer een kaartje showen.
Dus laten we hopen dat de 'griep' snel weer opzout want mijn copic markers en cricut staan ontzettend naar me te lonken hihi....
lets hope so!!


tot de volgende keer.
Groetjes CreaLautje!!

2 opmerkingen: