Volgers

translate

donderdag 9 december 2010

sneeuwster

Hoi allemaal

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige blog!!
De griep begint nu gelukkig langzaam af te zakken en daardoor kan ik weer een beetje meer aan mijn hobby doen gelukkig!
Ik doe nog wel even rustig aan, gewoon omdat ik het gevoel heb dat ik anders weer veel te ver mijn grenzen over ga dus voor nu nog even rustig aan en hopelijk daarna  (misschien volgende week) dat ik weer helemaal beter zal zijn!
Laten we het hopen!!

Ik ben de laatste tijd vooral bezig met kerst 'kaarten' maar die ga ik nog niet neerzetten hier hoor, hihi dan is de verassing eraf voor de meeste!
Naast de kerstkaarten ben ik ook langzaam in de kerstsfeer aan het komen en heb van de week een leuke sneeuwster gemaakt die je gewoon op kunt hangen!!
Dit is er pas 1 maar er zullen er vast meer gemaakt gaan worden, zodat het hier thuis straks lekker een heerlijk kerstsfeertje zal zijn!!
Ik heb er zin in!!





Ik hoop dat het een beetje goed te zien is, een sneeuwvlok vol met glitter!!
hihi... ik zelf vind hem erg mooi gelukt!!

En deze foto is vanaf een andere hoek zodat je hopelijk misschien  nog wat meer van de glitter kunt zien!!

Liefs CreaLautje!

2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, dat geeft wel een sfeertje ja!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er super uit, ik kan het me al helemaal voorstellen dat je daar je hele living mee vol hangt ! Super gewoon !
    Gelukkig gaat het weer beter met je !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen