Volgers

translate

dinsdag 1 maart 2011

50 jaar getrouwd!

Hoi allemaal

Hier weer even een kort berichtje dit keer weer met een kaartje.
Deze keer een kaartje gemaakt voor mijn tante, daar had ze om gevraagd, het kaartje is voor een 50 jarig huwelijk en hoe kan het ook anders dat ik magnolia ervoor gebruikt heb.
Hihi... daarvan is nu ook een kleine verslaving gaande..

ik heb het zelfde papier gebruikt als wat ik voor de vorige huwelijkskaart gebruikte, gewoon omdat ik het zo onwijs mooi papier vind!! Papierpakket love letters
Ook heb ik weer gebruik gemaakt van mijn at you spica pen. geeft de trouwjurk en de stropdas gewoon een klein beetje meer.
En uiteraard weer wat roosjes, deze keer heb ik er een klein beetje stickles op gedaan om het net even wat feestelijker te maken.
( en daarnaast hou ik wel van glitter, dat is jullie vast niet ontgaan!)


Het bordje dat edwin vast heeft heb ik geschreven met een copicfijnliner en vervolgens het papier even bewerkt met een zachtgele kleur copicmarker omdat ik het wit teveel vond afsteken op het geheel.


Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!
Groetjes en een fijne dag!
CreaLautje

2 opmerkingen: