Volgers

translate

donderdag 10 maart 2011

Daar ben ik weer!

Hoi allemaal

Hier weer even een berichtje van mij aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik een blogje schreef.
Afgelopen woensdag was mijn mams jarig en ik had haar cadeau al besteld ( een olifantje van Elephant parade) en omdat het 2 weken tot 4 maanden kon zijn voor ie hier aankwam besloot ik wel alvast een kaart te maken, met het bestelde olifantje.

Dit is het kaartje geworden:





Het plaatje is gewoon uitgeprint.
Het achtergrond papier is op de eerste laag van de Kruitvat, die hadden vorige week mooie aanbiedingen!!
De 2e laag is colorcore cardstok!
De bruine onderlaag is van Bo bunny ( geloof crazy love).
Vervolgens heb ik bloemen eraan toegevoegd en ook wat goude perlen pen.
De randjes van hetgeprintte papier heb ik bruin gemaakt met een copic marker, zo werd de overloop wat mooier.

Gister was ook mevrouw Snoeshaan Jarig, beetje laat maar voorals nog Van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!!

Uiteraard was dit niet het enige kaartje dat ik had gemaakt, ik heb van de week ook een kaart gemaakt voor iemand die ontzettend toe is aan wat zon.
Hoewel ik de zon niet op commando kan laten schijnen heb ik maar een zonnig kaartje voor haar gemaakt:




Al het papier dat ik hiervoor heb gebruikt is afkomstig van Kruitvat.
Hihi.. behalve de paper dollie!
De paper dollie heb ik ingekleurd met copic markers!!
En de bloemen had ik al een tijdje liggen maar nog nooit gebruikt, bij deze dus wel en hhihi ze zijn nu op!!
Kortom. ben wel druk geweest met kaarten maar vergat het steeds hier neer te zetten!!
Mijn excusses!

Gister heb ik mijn paper blossom ponzen binnengekregen!! ( kees heel erg bedankt!!!)
En daar ben ik al wel een beetje mee aan het rommelen geweest, helaas is het me nog niet heel erg gelukt om een mooie bloem in elkaar te zetten.
Hihi.. op de filmpjes ziet het er makkelijker uit dan het is!!
Ik heb dus nog een hoop te oefenen!!

Groetjes CreaLautke

3 opmerkingen:

  1. Hallo Lautje, wat leuk zeg die olifant!! Hij ziet er prachtig uit! En je 2e kaartje is ook erg leuk en zonnig! Degene voor wie het bestemd is fleurt er zeker van op. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om vast een printje te pimpen, heeft ze toch al een beetje haar olifant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes hebt je gemaakt Lautje !
    Er komt nog wat naar je toe volgende week :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen