Volgers

translate

zondag 27 maart 2011

aan de kaart!

Hoi!!
Eindelijk heb ik even tijd om wat nieuwe kaartjes te showen, deze kaarten heb ik afgelopen week gemaakt en ja dan is het wel zo leuk om ze even hier neer te zetten!


Dit is een vrij simpel kaartje geworden, al vind ik hem zelf wel leuk!!
Het hoeft niet altijd druk te zijn toch, en uiteraard is deze weer bezaait met roosjes, daar ben ik dol op!!
Er zitten aan beide eindes ook 2 roosjes die ik zelf had gecreerd, en eerlijk gezegd het mij niet zo heel erg op dat deze anders zijn.
Even een klein close-upje om het wat beter te kunnen laten zien, uiteraard zijn de gekochtte roosjes wel veel mooier maar de buitenste 2 roosjes vind ik ook wel redelijk gelukt!!
Oefening baart kunst!


Het 2e kaartje is met paars, vond ik wel weer eens leuk!!!
En vooral veel gebruik gemaakt van de perlen pen en wat roosjes uiteraard!!


Ik blijf deze stempel erg leuk vinden van magnolia!!
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden!!


En het derde kaartje is groen, lekker een voorjaarskleurtje gekozen voor dit kaartje en pas toen ik hem af had kreeg ik door dat ik helemaal geen roosjes had gebruikt haha!!
Okeej de foto is best weer scheef, dat moeten jullie me maar vergeven hoor!!!
Op de geschulpte randen heb ik weer wat perlen pen gedaan ( ik was erg goed bezig met de perlen pen deze keer!!)

En ook de gebaksrandjes mochten deze keer weer niet ontbreken!!!


Al met al toch nog wat kaartjes af kunnen maken en ik hoop dat ik komende week wat meer hobbytijd en puf heb!!
Dit weekend heb ik helemaal niets aan kaarten maken gedaan want mijn neefje is gezellig komen logeren!!
Vond ik weer heel erg leuk natuurlijk!!!

Fijne avond!!
Groetjes CreaLautje!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Lautje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pachtige kaartjes Lautje!! Je kunt echt zien dat je steeds beter wordt. Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen