Volgers

translate

zondag 29 mei 2011

Geboorte kaartje!

Goeie morgen allemaal!!

Gister heb ik weer een kaartje gemaakt, deze keer weer eens een geboorte kaartje!!
Dit is hem geworden!!

Sorry voor de scheve foto hoor, hihihi!!
Mijn foto skills lieten me gister een beetje in de steek!!

Het kaartje is deze keer iets anders als jullie van mij gewend zijn maar hopelijk vinden jullie hem ook wel leuk!!



Ik heb de naam uitgesneden met de cricut en daarbij gebruik gemaakt van de Gypsy, de naam heb ik 2x uitgesneden  en op elkaar geplakt om wat hoogte te creeren!

Op deze foto is dat wat beter te zien!!!

Ook heb ik deze keer de binnenkant van het kaartje ook wat bekleed zodat het een mooier totaal geheel zou worden.

Beiden kanten kunnen gewoon beschreven worden maar vond het wel eens leuk om dat gedeelte ook eens wat te pimpen!!
hihi!!

En zelfs de sokjes zijn een beetje in de hoogte gewerkt zodat ze wat meer uitsteken!!

Dat was weer even een kaartje van mij, ik wil jullie een hele fijne zondag toewensen!!
Groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wat leuk gedaan aan de binnenkant

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke geboortekaart Lautje! Tof dat je met verschillende volumes werkt in je kaart!

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, Lautje
    Sorry dat ik niet eerder ben komen piepen bij je, maar het is echt ontzettend druk voor het moment !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen