Volgers

translate

zondag 22 mei 2011

Kinderkaartjes, en berenkaart!

Hoi allemaal

Vandaag heb ik op aanvraag van mijn schoonzusje weer 2 kinderkaartjes gemaakt.
Toch wel fijn hoor, om de gypsy te hebben!!
In elk geval waren de namen deze keer veel sneller geordend en opgeplakt!!!
Super!!!

Dit zijn de kinderkaartjes geworden:

Voor een 2 jarig meisje!!

En de volgende voor een jongetje diie dit jaar 1 word!

Het aapje van create a critter is echt ideaal voor jongenskaartjes!!

En daarnaast was ik zo lekker bezig dat ik ook nog even een ingekleurde stempel van vakantie onderhande heb genomen met distress inkt ( geweldig spul!) en heb er dit kaartje van gemaakt!

Het circeltje achter de beer is uitgesneden met de cricut en heb daarbij gebruik gemaakt van de gypsy, toch wel handig omdat je beter in kan schatten wat de maat gaat worden!!

De tekst is van magnolia ( de nieuwste serie) en deze heb ik ook met distress inkt behandeld!

Ben benieuwd wat jullie van de kaartjes vinden!!
Fijne zondag allemaal!!

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten en wat heb je de stempel van de onderste mooi ingekleurd

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt zeg!
    groetjes, mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind vooral de kinderkaartjes errug schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen