Volgers

translate

zondag 8 mei 2011

Kaart voor moederdag!

Goeie morgen allemaal!!

Voor alle moeders, een hele fijne moederdag gewenst!!
Ik heb voor de gelegenheid en mijn eigen mams van de week even lekker zitten knutselen en een moederdag kaartje gemaakt.
Ik heb hierbij ook de gypsy gebruikt!!

Dit is hem geworden!!
De letters zitten aan het kaartje, dus dat was al een leuk probeerseltje met de gypsy en vervolgens heb ik een magnolia stempel ingekleurd ( afdrukje komt van Lotta!! bedankt hiervoor!)





Ik heb hem natuurlijk ingekleurd met copic markers!!
En ik probeer tegen woordig wat meer rekening te houden met de papier kleuren en die probeer ik dan te verwerken in de kaart.
Zo leren we steeds weer wat bij he!!




En nog even een close up van de letters die ik na het uitsnijden met stickels heb bewerkt!!
Voor een leuk glintserend effect!!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Komende week ben ik niet te vinden op het blogje hier, ik heb een druk maar leuk weekje voor de boeg!!
Als ik weer tijd heb kom ik uiteraard weer hier even langs!!

Groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje! Mooi wat je allemaal al met die gypsy kan! Tis echt super hoe je ermee kaarten kan maken, net zoals je zelf wil, zonder beperkingen!
    Afdrukje is erg mooi ingekleurd, ik geef het kleedje van Tilda meestal een andere kleur dan de mouwtjes maar ik ga het zeker ook eens proberen zoals jij doet!Ziet er goed uit!

    Zoals je merkt, ben ik ook een blog gestart - altijd welkom ;) Binnenkort zal ik mijn eerst magnolia-kaartjes posten :)

    Groetjes Charlotte - Lotta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart mooi gedaan die letters aan de zijkant

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Lautje, je hebt duidelijk veel plezier aan je Gypsy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen