Volgers

translate

zondag 5 juni 2011

edwin

hoi allemaal

Gister ben ik weer eens lekker bezig geweest aan de kaartjes.
Hoewel het in het begin niet echt wilde lukken, ik had edwin al ingekleurd maar de kleuren kwamen niet overeen met het papier, vervolgens begon ik opnieuw en toen ik bijna klaar was viel er een druppel inkt uit mijn copic marker ( waarschijnlijk iets te fanatiek gevult) zo op het plaatje waardoor hij helemaal verpest was.
De 3e poging was gelukkig ook de laatste en vond ik ook wel goed gelukt!!

Dit is het kaartje geworden!!

Ik heb het kaartje zo simpel mogelijk gehouden deze keer!!!

En zo heb ik edwin deze keer ingekleurd!! de 3e poging dus!!

Ook heb ik het kaartje voorzien van een hoop perlen pen parels, want tja ik had geen knopen liggen dus heb ik het zo opgelost!

Ik ben benieuwd wat jullie deze keer weer van het kaartje vinden!!!

Daarnaast wil ik de nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten op mijn blog!!
Wat leuk!!!

fijne zondag allemaal!!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm hartstikke leuk Lautje! Ik vind het ook moeilijk om de juiste kleur Copic te vinden. Ik had er een aantal bij het Maja papier gekocht maar de kleuren zijn veel te donker. Maar de aanhouder wint! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart


    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Lautje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke stoere kaart heb je gemaakt.
    Om even je vraag te beantwoorden, ja dat is een vierkante doily die ik besteld heb in Engeland.
    En de cirkel is uitgestand met een doily mal.

    Liefs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen