Volgers

translate

dinsdag 21 juni 2011

Hoi allemaal

Deze keer even geen kaartje hoor, haha!!

Ik ben de laatste 2 weken 'druk' met dingen maken voor mijn kleine neefje!!
Hij is  16 juli jarig en word alweer 3 jaar en tja als je een klein neefje hebt die gek is op cars en ik toevallig daar de cartridge van heb dan kan het niet anders dan dat ik de tijd die ik heb om kaarten te maken dan ook even invul met plaatjes uitsnijden voor mijn kleine neefje!!

Ook heb ik een aantal dieren van create a critter uitgesneden voor de traktatie voor hem.
Dus vandaar even geen kaartjes, maar dan weten jullie ook waarom he!!

Zodra ik weer kaartjes tijd heb kom ik ze absoluut weer even laten zien hier hoor ;)
dikke knuffel en veel knutselplezier
Crealautje

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg !
    Ik ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen