Volgers

translate

donderdag 23 juni 2011

Wishing you rainbows and sunshine

Hoi!!

Eindelijk heb ik gister weer even een kaart kunnen maken, lekker hoor!!
Tussen alle drukte door gewoon even een kaartje maken, zomaar!!
Dit is hem geworden!

 het is niet de beste foto geworden hoor maar goed.
Het kaartje is zichtbaar en daar gaat het om!

De tekst die ik erbij gebruikt heb, deze is ook afkomstig van magnolia!

En hier kun je zien dat ik nog even gebruik heb gemaakt van stickels!!
Om het wat meer effect te geven!!


Groetjes CreaLautje

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Lautje! Zo leuk met die 'stickles', dat geeft zo'n leuk effect!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy lautje
    wat een leuk blog, ziet er erg gezellig uit met je gemaakte kaarten,vandaar dat ik je volger bent geworden, kom je ook eens bij mij kijken?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lautje,
    wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt zeg !
    Helemaal geslaagd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lautje,
    bedankt voor je prachtige kaartje, hij is aangekomen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen