Volgers

translate

maandag 22 oktober 2012

party tiger!

Hoi


Ook deze keer kom ik een verjaardagskaartje laten zien
Dit kaartje heb ik voor mijn nicht in belgie gemaakt.

Dit is hem geworden.
Ik had tilda al een tijdje terug ingekleurd maar had er steeds niet echt goed papier bij om er wat leuks van te maken... tenminste zat papier natuurlijk maar op een kaartje wilde dit tildaatje heel lang niet vlotten...
Hopelijk is het resultaat nu wel goed gelukt hahhaa...

( zo irritant is dat... dat je dan iets maakt en het er niet mee eens bent... of het niet naar je zin is...gelukkig is dit kaartje wel naar mijn zin geworden!)

Zo ziet tilda er van dichtbij uit..
Ik vond het wel leuke kleuren zo... een roze tijger hahahaha!!
De stans die ik gebruikt heb is van boekenvoordeel, deze heb ik naderhand de randen met stickels bewerkt en ook in het vlak druppels stickels en glossy accents!



 Zo kun je het wat beter zien ;)

En de tekst erbij heb ik op de computer gemaakt, uitgeprint en vervolgens geknipt naar mijn zin...

en later bewerkt met wat druppels stickels erop!!

Ik ben benieuwd wat jullie van dit 'wilde' kaartje vinden hihihi!!
fijne dag allemaal en tot snel!!
Groetjes Crealautje

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk wild kaartje hoor !
    Ik vind dit Tilda'tje een schatje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    nou 100% geslaagd wat een leuke kaart met al die glimmertjes erop,dat zal ze best helemaal tegek vinden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen