Volgers

translate

woensdag 31 oktober 2012

kerstkaart 2



Hoi allemaal


Het is weer tijd voor een kerstkaart  .
aangezien ik deze zo leuk vond ( lijkt een beetje op een kaart van vorig jaar) dat ik er 2 gemaakt heb van deze:
De enige manier om ze uit elkaar te houden is dat de ene een glitterlaagje heeft op het witte gedeelte en de andere niet.

 Ik zal er maar 1 laten zien omdat van de ander.. gek genoeg de foto's is weg, hihi dus hier een close up vanTilda die ik met copic markers heb gekleurd.


Ook even een close up van de stempel die ik gebruikt heb,
het is een tekststempel van nicole verkooijen.

en een close up van de hulstblaadjes... die ik voor de komende kerstkaarten heel veel zal gaan gebruiken denk ik hahaha!!
En dan het glitterrandje die dus alleen op deze van de 2 is gemaakt.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden, ik begin in elk geval eindelijk een beetje de zin in kerstkaarten terug te vinden!!

tot de volgende keer!
Groetjes CreaLautje










2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! En glitter hoort er bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk hoor Lautje en ja de kerstkaartjes, daar moet ik nog een beetje inkomen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen