Volgers

translate

donderdag 18 oktober 2012

baby kaartje

Hoi hoi

Daar ben ik weer en deze keer natuurlijk ( je zou het al bijna gaan verwachten van mij) een baby kaartje... hoe kan het ook anders he hahaha!!



Is het geen schatje hihihi!!!
Ik vind deze stempel van stamping bella ook weer helemaal leuk.





Het achtergrond papier heb ik van de boekenvoordeel ( hihi)  vond het wel een leuk blokje en daarnaast valt het me op dat de baby kaarten die ik maak toch vaak voor jongetjes is... dus blauw gaat heel hard bij mij hihi..

De JOY slinger heb ik met wit papier gestanst zodat ik deze kon inkleuren in de zelfde kleur als ik de letters had gedaan.
er zit ook een klein randje met stickels op






Zoals je ziet zijn de letters de zelfde kleur en heb ik hier ook war stickels voor gebruikt.
De perlen pen heb ik deze keer weggelaten omdat het papier al druk geboe



de gebruikte materialen op een rij:

Het papier komt van de boekenvoordeel.
Ik heb de slingerstans van JOY gebruikt
Het stempeltje komt van Stamping Bella
en de letters zijn met de cricut gesneden
stickels 

1 opmerking:

  1. hoi lautje
    weer zo grappige babykaart,is het bij jullie zo vruchtbaar:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen