Volgers

translate

vrijdag 29 april 2011

1e gypsy probeersel en mannenkaart

Hoi dames

Aangezien ik nog een kaartje moest afhebben voor het weekend omdat mijn oom jarig is ben ik deze vanmorgen nog even gaan maken.
Lekker op tijd he, haha maar goed dat krijg je ervan als je liever met je gypsy zit te pielen!!


Het kaartje is gemaakt met de welbekende visser die voor en achterkant als stempel heeft.
Ik vind deze erg leuk!!

Zoals je kunt zien is ie nog een beetje kaal maar voor nu is ie grotendeels af.
Ik ga vanmiddag nog even kijken of ik er nog dingen bij ga doen of hem zo laat.
Aan de voor en achterkant heb ik een doorkijk raampje gemaakt, er zit een soort doorzichtig zacht plastic tussen.

dit is de binnenkant:

deze heb ik van binnen gewoon wit gelaten.
en dit is de achterkant geworden:

In principe heb ik het mannetje zowel aan de buitenkant en de binnenkant van de voorkant van de kaart gedaan maar zo lijkt het toch een beetje alsof ie ook aan de achterkant van de kaart staat!!
Het gras heb ik gesneden met de cricut, het gras komt van platin schoolbook en heb het gesneden op 1,1/4
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Verder heb ik gisteravond even zitten klooien met mijn nieuwe gypsy.
En aangezien het moederdag gaat worden binnenkort is dit mijn probeerseltje geworden!

Wel handig die gypsy!!
dit is de bovenkant!

Zoals je kan zien heb ik de tekst voor mama 2x gedaan en aan elkaar gemaakt zodat deze tekst de kaart is.
Nou moet ik hem nog wel helemaal bewerken hoor, maar het is een klein begin!!

fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten