Volgers

translate

vrijdag 8 april 2011

2x tilda!

hoi allemaal

Gister heb ik eindelijk wat tijd gevonden om wat kaarten te maken.
2 zijn er afgemaakt dus die kan ik jullie laten zien!!





Dit kaartje is vrij simpel geworden en het papier na het gebaks rondje had ik gewonnen bij mevrouw snoeshaan!!
Aangezien daar tekst op staat vond ik het zonde om dat helemaal weg te werken dus heb ik subtiel wat roosjes geplaatst zodat de tekst van het papier nog zichtbaar is.
Ik heb de stempel van tilda weer ingekleurd met copic markers en het achtergrond papier even bewerkt met wat perlen pen.

Het volgende kaartje is weer een tilda geworden!!
haha hoe kan het ook anders!!!
Deze keer tilda met vlinder!

Het achtergrond papier is roze met vlindertjes, deze zat in een papier pakket van de kruitvat!!
het stempeltje ook weer ingekleurd met copic markers, en om de randen wat stickels toegevoegd.
Het randje van de stempel heeft daaronder wat randen bewerkt met martha steward randpons.
En bloementjes mocht deze keer ook niet meer ontbreken he!!!


Ik ben heel benieuwd wat jullie van de kaarten vinden!!
alvast een fijn weekend, groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Hoi Lautje,
    je kaartjes zijn heel erg leuk geworden !
    Ik ben ook zo dol op roze en paars !
    Je hebt Tilda heel mooi ingekleurd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje, long time no see ;) Nog bedankt voor je lieve commentaar op mijn blog. M'n mannetje heeft nog steeds heftige hoofdpijnen en slikt daar stevige pijnstillers voor. De Dr. zegt dat hij daar nog weken last van kan houden, balen hoor! Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt, vooral die tweede vind ik erg mooi!! Liefs, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lautje,

    Wat superleuk om te zien dat je van het simpele papiertje dat ik je opstuurde, zo'n mooi kaartje gemaakt hebt! Goed gedaan!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen