Volgers

translate

zaterdag 16 april 2011

bruiloftbedankjes!

hoi allemaal

Het is even stil geweest op mijn blog omdat ik  al een paar weken bezig ben geweest voor een vriendin!
Zij gaat namelijk 20 mei trouwen en ik maakte haar bedankjes.
Tja en daar gaat veel tijd in zitten!!!
Inmiddels heb ik ze gister allemaal afgekregen, alle 106 tasjes + hartjes+ lintjes.
Die hartjes waren het meeste werk, aangezien in mijn nieuwe stanzen binnenhad en natuurlijk helemaal trots was.
Besloot ik deze aan de tasjes te hangen, maar dat hield in dat ik afgelopen week wel 112 hartjes heb moeten uitstanzen hihihi!!

het is af!!!
dit zijn de hartjes per tasje!

En dit is de foto die ik maakte toen ik op de helft was!!
Hihi, de tafel stond lekker vol!!

Nou van het weekend zal het nog wel even stil blijven hier, want mijn neefje komt vandaag weer gezellig bij ons en blijft dan ook slapen!!
super!!!

fijn weekend allemaal!!

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat een werk zeg!
    Wat lief dat je dat allemaal gemaakt hebt voor je vriendin, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, dat is een werk geweest! Maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel wat werk maar ze zijn wel mooi geworden!

    Groetjes, Lotta

    BeantwoordenVerwijderen