Volgers

translate

zaterdag 9 april 2011

kruiwagen

Hoi allemaal

Gister ben ik weer even lekker bezig geweest en heb weer een kaartje gemaakt.
Dit afdrukje heb ik gekregen van Margo ( margo heel erg bedankt!)





Als omlijsting heb ik een van mijn nieuwe hoekponzen gebruikt, ik vind ze echt super leuk!!
Zelf was ik nogal trots op hoe ik de kruiwagen had ingekleurd, haha.
Heb geprobeerd echt een beetje hout na te bootsen, ben benieuwd wat jullie vinden!!!

Verder ben ik even los gegaan met perlen pen.

Zoals jullie kunnen zien op deze foto!!


fijn weekend en groetjes!!
CreaLautje

5 opmerkingen:

  1. Hello Lautje,
    Da's een prachtig kaartje geworden. Eerst dacht ik dat de kruiwagen uit een knipvel kwam. Hij is zo mooi ingekleurd. Precies echt hout.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeej

    je hebt hem inderdaad prachtig ingekleurd en het is een hele mooie kaart geworden goed joh en die hoekjes zijn zoo mooi

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lautje, leuke kaart zeg en dat hout lijkt net echt!!! Wat leuk dat je de doily stans nu ook hebt. Heb jij die andere ook gekocht? Ik vond het een beetje duur om er meteen twee te kopen...
    Ben benieuwd wat je er mee gaat maken. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, ben ik nog even. Ik heb bij de stans ook die extra metalen plaat gekocht; op het blog van Nicole stond nl. dat de details van de stans dan beter uitkomen. Het werkt geweldig. Het is wel zwaar om hem erdoor te draaien maar hij stanst echt schitterend. Dat hart is idd. ook heel mooi maar ik had de laatste tijd al het e.e.a. uitgegeven aan de hobby dus de rem moest er ff op hihi!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ingekleurd en een erg schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen