Volgers

translate

zondag 15 januari 2012

de eerste kaarten van 2012

Hoi allemaal

Hier eindelijk even weer wat kaartjes van mij!
DE afgelopen week heb ik er totaal 3 gemaakt, hele simpele deze keer.
ik laat er maar 2 zien haha.

deze stond in een oude cards only, heel simpel maar toch wilde ik er per sé wat maken.
De teruglopende kleuren komen van een verfstaal die je gewoon kan halen bij een bouwmarkt.

Ik moest zelf wel ff wennen hoor.. aan het simpele, het witte en vooral vond ik het zelf erg kaal omdat ik vaak veel meer kleur en dingetjes op een kaartje doe.
Ik heb voor de randjes een ek succes pons gebruikt.

Ik heb zo'n zelfde kaartje nog eens gemaakt met dezelfde kleuren alleen deze keer heb ik vlindertjes eruit geponst!
Alleen ben ik een foto vergeten te maken haha.. maar goed hij komt op de vlindertjes na overeen met deze hierboven!


Daarnaast heb ik gister ook een rouwkaart gemaakt, geen leuke kaartjes om te moeten maken maar helaas hoort dit ook bij het leven.
Ook dit kaartje is heel wit, heel simpel en ergens moest ik hier ook aan wennen.
Maar goed:



dit is het rouwkaartje geworden haha en let niet op mijn vinger hihi!!
Heel simpel en ik heb hem heel erg rustig gehouden.
De tekst en kruis heb ik geembost met embossingpoeder en daarna met de heattool gehit.
Het kruisje komt van magnolia.


groetjes CreaLautje

3 opmerkingen:

  1. Eenvoudig maar daarom niet minder mooi! Ik vind ze heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lautje
    ja een rouwkaart is nooit leuk werk maar we hebben ze wel nodig en dan zo mooie rustige zal zeker gewaardeerd worden!
    en ook die ander vind ik mooi door de oplopende kleuren!
    fijne avond en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lautje,
    leuk dat je weer aan de knutsel bent geraakt !
    Ja en niet alle kaartjes hoeven met een ingekleurde stempel he !
    Ik vind het ook soms moeilkijk om iets eenvoudigere kaartjes te maken, maar je moet ze even wegleggen en terug bekijken en je gaat er vanzelf meer en meer van houden vind ik !
    Succes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen