Volgers

translate

dinsdag 24 januari 2012

speciaal voor jou gemaakt met liefde

Hoi!!

Daar ben ik maar weer met een kaartje hoor.
Hihih... nog even een kaartje komen showen die ik zondag heb gemaakt.
Toch wel makkelijk hoor dat plannend een berichtje plaatsen!!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die mij heel lief wat gestuurd had vorige week waar ik heel erg blij mee was en ben nog steeds dus speciaal daarvoor dit kaartje!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit kaartje echt super gelukt vind, alleen jammer dat het me heel veel moeite heeft gekost om er een juiste foto van te maken.
Ook op deze foto's komen de kleuren niet helemaal tot zijn recht ... maar ik kon er echt niets anders van maken... mijn camera dan he haha!

Hier even een close up van de mooie bloemetjes en de mooie blaadjes en stiekem ook de stiksteekjes hihi...
word het al eentonig voor jullie hihi!!??

Ook deze keer weer een nicole verkooijen stempel ervoor gebruikt.
En de perlen pen ook niet te vergeten.

Helaas door het geetter met mijn camera ben ik van tilda een foto vergeten te maken dus dat moeten jullie me maar vergeven hoor.


Fijne dag allemaal!!

5 opmerkingen:

  1. hoi lautje
    dit is echt een hele mooie geslaagde kaart en is toch goed te zien hoor!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lautje,
    Je kaart is inderdaad met veel ♥ liefde gemaakt!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lautje,
    Je kaart is inderdaad met veel liefde gemaakt!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lautje,
    Je kaart is inderdaad met veel liefde gemaakt!
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen