Volgers

translate

maandag 23 januari 2012

zomaar een kaartje om je op te vrolijken

Hoi allemaal

Daar ben ik dan met het volgende kaartje!!
Het is wel weer van het zelfe ontwerp als de vorige 2 kaartjes maar dat kwam een beetje omdat ik dit ontwerp wel leuk vond om te doen... het eerlijk gezegt was het ook ff makkelijker haha!!

Ook dit kaartje is om iemand een hart onder de riem te steken omdat ze een moelijke tijd heeft.

een close upje van tilda deze keer in het 'roze met bruin' en ook op dit kaartje heb ik weer gebruik gemaakt van de stiksteekjes en de roosjes met die mooie blaadjes!

Tja... ik vind dit toch wel een mooi gezicht hoor.
Ook heb ik weer op de blaadjes wat glitterlijm gedaan, voor een gezelliger effect!

En ook op dit kaartje weer een nicole verkooijen stempel geplaatst.

Tot het volgende kaartje!!
groetjes CreaLautje

3 opmerkingen: